علی اکبری - شاهد

علی اکبری - شاهد
پژوهش و تحقیق درس حرفه و فن دوره راهنمایی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی ،پژوهشی ،درسی و آدرس herfa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همزمان چند موضوع انتخاب کنید

در بسیاری از فعالیت ها زمانی که شما چند کار را  با هم انجام می دهید با مشکلاتی روبرو می شوید ولی نکته ی جالب این است که اگر شما چند موضوع که احتیاج به خلاقیت دارند را انتخاب کنید و ذهن خود را بین این موضوع ها پرش بدهید نتیجه ی مثبت خواهید دید.

 

زمان نگاه کردن تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر را کاهش دهید

تحقیقات نشان می دهند که افرادی که بیشتر تلویزیون نگاه می کنند از قدرت خلاقیت کمتری         برخوردار هستند.تجقیقات پروفسور الیزابت وندواتر () نشان می دهد که کودکانی که بیشتر وقت خود صرف تماشای تلویزیون می کنند و از فعالیت هایی همچون نقاشی کردن و بازی با دوستانشان دوری می کنند در حدود یک سوم قدرت خلاقیت خود را از دست می دهند.

 

کنکاش در فرهنگ مناطق دیگر

تحقیقات انجام شده نشان می دهند که افرادی که از کشوری به کشور دیگری مهاجرت کرده بودند و با فرهنگ دیگری آشنا شده بودند قدرت خلاقیت آنها نیز بهبود پیدا کرده بود

 

جعبه ی خلاقیت درست کنید

برای خود یک جعبه درست کنید وتمام نوآوری هایی که به ذهنتان می رسد بنویسید و در آن بریزید و حتی می توانید این جعبه را به صورت اشتراکی درست کنید تا دوستانتان هم نوآوری های خود را با شما در اشتراک بگذارند ( مثلا صندوق پستی الکترونیکی ).


[ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ] [ 23:11 ] [ علی اکبری ]
درباره وبلاگ

سلام این یک وبلاگ علمی ،پژوهشی مخصوص دبیران و دانش آموزان می باشد .بسیار خوشحال می شوم تا مطالب ارزنده شما را با نام و مشخصات خودتان در این وبلاگ ثبت کنم . منتظر شما هستم .
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 549
بازدید کل : 293057
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب