علی اکبری - شاهد

علی اکبری - شاهد
پژوهش و تحقیق درس حرفه و فن دوره راهنمایی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی ،پژوهشی ،درسی و آدرس herfa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یک شرکت سازنده سرویسهای بهداشتی و حمام در گزارشی به توصیف حمامهای آینده در سال 2021 از دیدگاه طراحان، روانشناسان و مهندسان با توجه به تجهیزات کنونی پرداخته است. 

بر اساس این گزارش که توسط شرکت اروپایی Ideal Standard ارائه شده، حمامهای سال 2021 از نور کافی، دمای آب مناسب با انتخاب افراد و همچنین قابلیت نمایش اخبار بر روی پردههای دوش الکترونیکی برخوردار خواهند بود.

 

به گفته محققان، نسل آینده لوازم و اتصالات از دستشوییها، لگن دستشویی و دوشها گرفته تا کابینتها و روشنایی در حال حاضر تولید شدهاند. مجموعه سرویس بهداشتی استاندارد در آینده، بیشتر شبیه یک اثر یادگاری است. این حمامها جدای از آرامبخش بودن، به فرد اجازه میدهند تا از طیف گستردهای از فناوریها که در سایر جنبههای زندگی در جریان هستند، استفاده کند. 

در این میان، فناوری دیجیتالی با دیوارهای الکترونیکی و پردههای دوش نمایشگر تلویزیون و شبکههای اجتماعی که با صدا فعال میشوند، نقش بزرگی در این محیطها ایفا خواهند کرد. 

از دیگر قابلیتهای این حمامها، برخورداری از توانایی انجام مکالمات تلفنی از زیر دوش و آینه متصل به اینترنت است. 

کابینتهای موجود در حمام نیز به یادآوری موعد قرصها برای فرد پرداخته و همچنین میتوانند در زمان پایان یافتن داروها، از طریق آنلاین یک نسخه جدید سفارش دهند. 

همچنین این حمامها به صرفهجویی در آب و انرژی کمک کرده و آب پسماند دوش را بازیافت میکنند. این درحالی است که اتصالات حمام نیز حرارت اضافی را به انرژی تبدیل میکنند. از جمله اولویتهای سرویسهای بهداشتی آینده همچنین میتوان به قابلیت خود تمیزشوندگی آنها اشاره کرد.


[ شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:32 ] [ علی اکبری ]
درباره وبلاگ

سلام این یک وبلاگ علمی ،پژوهشی مخصوص دبیران و دانش آموزان می باشد .بسیار خوشحال می شوم تا مطالب ارزنده شما را با نام و مشخصات خودتان در این وبلاگ ثبت کنم . منتظر شما هستم .
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 194
بازدید ماه : 636
بازدید کل : 293144
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب